دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی معتادان


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 518
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 753
:: بازدید ماه : 858
:: بازدید سال : 905
:: بازدید کلی : 64748

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی معتادان
یک شنبه 17 آبان 1394 ساعت 12:17 | بازدید : 10 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

پاورپوینت اختلالات شخصیتی معتادان

مقدمه اعتیاد به مواد و داروها به عنوان یک آسیب اجتماعی در مبحث آسیب شناسی اجتماعی و یک اختلال روانی در چارچوب طبقه بندی های روانپزشکی یکی از بزرگترین معضلات جوامع بشری است که در بسیاری از کشورها، قشر مولد و جوان را مورد هدف قرار داده است و از این طریق مضرات اجتماعی، اقتصادی و فردی بسیاری را به بار آورده است.
بررسی زمینه و علل موثر در پیدایش یک پدیده، سنگ بنا و نقطه شروع اقدامات بعدی است، بویژه هنگامی که این عوامل در سه بعد شناختی ، رفتاری و احساسی (نگرشی) در بروز پدیده دخالت داشته باشد.وابستگی به مواد یا اعتیاد نیز پدیده ای پیچیده است که با عوامل گوناگون اجتماعی، روانشناختی و فیزیولوژیک درهم می آمیزد و نادیده انگاشتن هر یک از عوامل به منزله بی توجهی به یک مشکل بزرگ محسوب می گردد.
از این رو برای ریشه یابی علل وابستگی به مواد در افراد هر جامعه باید شناخت دقیقی از عوامل روانی، تربیتی ، فرهنگی و اقتصادی آن جامعه کسب گردد. جهانی شدن مشارکت
شخصیت به عنوان عاملی تعیین کننده، که تمامی رفتارهای انسان را در عرصه زندگی شخصی و اجتماعی تحت تاثیر قرار می دهد، می تواند (گاهی در اثر صفات و ویژگی های ناسازگارانه) فرد و اطرافیان وی را با مشکل جدی مواجه می کند.
مطالعه رابطه بین اعتیاد و شخصیت جدا از سایر عوامل چندان مفید نخواهد بود. (کولمن، ترجمه میرفخرایی، ۱۳۷۸)، از طرفی فشار روانی بخشی از زندگی انسانی بوده، هر فردی فشار روانی را زندگی خود تجربه می کند و پاسخ افراد نیز به این فشارها به عنوان سبک های مقابله ای شخصی، متفاوت است. مطابق مدل مقدماتی کوپر[۱] از فشار روانی (۱۹۸۱؛ به نقل از پاول و انرایت[۲]، ۱۹۸۷؛ ترجمه بخشی پور و صبوری مقدم، ۱۳۷۸) برخی از ویژگی های فردی و همچنین یک دسته از عوامل محیطی، ادراک فرد از فشار روانی را تحت تاثیر قرار می دهد. پاسخ های افراد به منابع فشار روانی، به دو گروه تقسیم می شود.

(( برای دانلود کلیک کنید ))





:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت اختلالات شخصیتی معتادان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: