دانلود پروژهش خدمات خودرویی Active server pages


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1300
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1535
:: بازدید ماه : 1640
:: بازدید سال : 1687
:: بازدید کلی : 65530

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود پروژهش خدمات خودرویی Active server pages
پنج شنبه 24 ارديبهشت 1394 ساعت 10:0 | بازدید : 10 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

دانلود پروژهش خدمات خودرویی Active server pages

 
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف و خواسته‌های پروژه
تعریف کامل پروژه
زبان برنامه‌نویسی و نگارش آن
سیستم عامل
تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری
خواسته‌های پروژه
ساختمان و شرح عملکرد نرم افزار
شرح ساختمانی نرم‌افزار
شرح جداول پایگاه داده‌ها
تشریح مراحل طراحی و پیاده‌سازی
مشکلات و مسایل به وجود آمده
تجارب به دست آمده
پیشنهاد و توسعه برای توسعه‌های آتی نرم‌افزار
راهنمای کاربر
نحوه کار و استفاده از نرم افزار
مراحل نصب و راه‌اندازی
نحوه برخورد با اشکالات احتمالی
شرح برخی از دستورات مهم
ضمیمه
لیست جرایم مصوب هیئت دولت
مقدمه:
زمانی کارها با دست انجام می‌شد، کند، ملالت‌آور، خسته کننده با پیشرفت علم دستگاههای مختلفی برای راحت‌تر شدن کار انسان اختراع و ساخته شد، که از جمله آنها کامپیوتر بود. کامپیوتر کارها را ساده کرد و سرعت را نیز بالا برد؛ اما کیفیت کار چه شد. در کشور ما کامپیوتر روز به روز پیشرفت کرد و امروزه خیلی از ادارات، سازمانها و ارگانها به این وسیله مجهز شده‌اند تا سریعتر، بهتر و با دقت بیشتر به مردم خدمت کنند. اما همین کامپیوتر مشکلاتی را که حل نکرد، بلکه مشکلات جدیدی را نیز به وجود آورد. استفاده غیرصحیح از امکانات کامپیوتر در ادارات و بهره نجستن از تمامی امکانات این دستگاه، کوتاهی مسئولین و برنامه نویسان باعث شد که سیستم مکانیزه نیز مانند سیستم دستی کار آمد نباشد.
در مورد خلافی خودروها در ابتدا این امر در ادارات پست انجام می‌شود. واحدی در پست وجود داشت به نام «خدمات خودرویی» که چندین کار را انجام می‌داد. یکی از آنها احراز خلافی وسیله نقلیه بود که پس پر کردن فرم مربوطه، برگه اختاریه به درب منازل پست می‌شود. این روند تغییر کرد و شخص صاحب خودرو و هم اکنون می‌تواند خود با مراجعه به یکی از مناطق راهنمایی و رانندگی جرایم خود را دریافت کند. این کار در مراکز بسیار سریع انجام می‌گیرد ولی اطلاعات مندرج در برگه بسیار محدود بوده، به طوری که اطلاعات مالک، اطلاعات خودرو، جرایم شهرستان را شامل نمی‌شود.
این سیستم سعی دارد که مشکلات و ضعف‌های بالا را پوشش دهد. همچنین با استفاده از امکانات شبکه جهانی اینترنت لیست جرایم را به راحتی در خانه به مالکان تحویل دهد.
 تعریف و خواسته‌های پروژه
۱- تعریف پروژه:
ابتدا ترجیح می‌دهم در این بخش به اطلاعات به دست آماده از مراجعات به معاونت راهور اشاره و در حین شرح آنها پروژه خود را نیز شرح می‌دهیم. در مراجعه اول با رئیس کل معاونت طرح و توسعه آن نیرو جناب آقای سرتیپ ۲ پاسدار حسن موحدیان دیدار و اطلاعاتی در مورد جرایم و پلاک‌های جدید کسب شد که به شرح ذیل اعلام می‌گردد:
۱-۱- شرح پلاک‌های جدید (شخصی)
این پلاک‌ها شامل سه بخش عددی و یک بخش حرفی می‌باشد:
عدد دوم از ۱۱۱ (یکصد و یازده) شروع می‌شود و به ۹۹۹ ختم می‌شود. با تمام شدن این ردیف اعداد یک عدد به عدد دوم اضافه می‌شود. که این اعداد از ۱۱ تا ۹۹ در نظر گرفته شده است. یا به اتمام رسیدن این عدد (رسیدن به عدد ۹۹) حرف تغییر می‌کند. عدد سوم یا کد، کد محل تحویل پلاک یا محل سکونت شخص صاحب پلاک است. مثلاً تهران دارای ۴ منطقه پلاک شمال، جنوب، شرق و غرب است که کد آنها ۱۱، ۲۲، ۳۳ و ۴۴ است.
حرف پلاک شامل ۱۶ حرف است.
الف- ت- ج- د- س- ص- ع- ق- ک- ط- ل- م- ن- هـ – و- ی
که حرف «ت» برای تاکسی‌ها و حرف «الف» برای خودروهای دولتی و «ع» برای وسایل نقلیه عمومی در نظر گرفته شده است.
این پلاک به شخص تحویل می‌گردد و متعلق به اوست. با تغییر مالکیت وسیله نقلیه پلاک آن برداشته می‌شود و به شخص تحویل داده می‌شود. این پلاک تا زمان مرگ متعلق به شخص است و قابلیت تعویض مالک را ندارد. در صورتی که پس از ۶ ماه مالک پلاک اقدام به خرید خودرو ننماید، نیروی انتظامی این پلاک را به عنوان امانت نزد خود نگه می‌دارد و هر زمان که لازم باشد آن را به مالک بر می‌گرداند.
در سیستم قدیم، پلاک به خودرو تعلق داشت و در سیستم جدید پلاک به شخص.
این پلاک در حال حاضر بر روی خودروهای نو در کارخانه نصب می‌گردد و به تدریج در یک دوره زمانی، تمام پلاک‌ها تعویض و به این نوع پلاک مجهز می‌شود. به همین دلیل و با توضیحات بالا و بررسی‌های انجام شده اینجانب و استاد راهنما (استاد افطسی) به این نتیجه رسیدیم که این سیستم را بر مبنای پلاک‌های جدید طراحی و نوشته شود.
۲-۱- جرایم جدید
اصلی‌ترین موضوعی که در این پروژه با آن درگیر هستیم جرایم و تخلفات است. در قبل از سال ۸۲ جرایم رانندگی انگشت شمار بودند ولی در تاریخ ۱۵/۹/۱۳۸۲ با اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت در مورد تخلفات راهنمایی و رانندگی شمار این جرایم به ۱۷۱ مورد رسید که کمترین میزان جریمه ۰۰۰/۱۰ ریال و بیشترنی میزان آن ۰۰۰/۲۵۰ ریال می‌باشد.
سردار موحدیان اشاره کردند که این جرایم در تاریخ ۱۵/۴/۱۳۸۳ دوباره مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و سقف جرایم به ۰۰۰/۲۵۰ ریال افزایش خواهد یافت. به دلیل افزایش روزافزون جرایم در این پروژه بخش درج جرایم پیش‌بینی شده است. هر جریمه دارای ۴ بخش است.
۱۰۱۵ عدم توجه به اختار و تذکر پلیس (۱) ۱۰۰۰۰ (۲) ۱۰۰۰۰
x- شرح میزان جریمه
کد جریمه از جمع کردن عدد ۱۰۰۰ و ردیف آن جریمه در مصوبه هیئت دولت به دست می‌آید. شرح شامل چگونگی و کیفیت انجام جرم است. میزان یا همان مبلغ جریمه شامل دو عدد است. یکی میزان جریمه آن جرم در شهرهای بزرگ و جاده‌های کشور (۱) و دیگری میزان همان جریمه در شهرهای کوچک.
طبق گزارش وزارت کشور به شهرهای بزرگ اطلاق می‌شود که بیش از یک میلیون نفر جمعیت داشته باشد.
 ۳-۱- برگه اختاریه (برگ جریمه):
برگ جریمه حاوی اطلاعاتی در مورد تخلف صورت گرفته، تاریخ و مکان تخلف، فرد متخلف و خودروی خاطی است.
تصویر برگ جریمه
که این اطلاعات در حال حاضر (در سیستم واقعی و عملیاتی فعلی) به صورت دستی توسط حدود ۵۰ نفر، روزانه در منطقه ۱۱ راهور تهران بزرگ واقع در میدان قزوین ورود اطلاعات می‌شود.

البته تکنولوژی و امکانات امروزی به هیچ وجه امکان ورود مکانیزه اطلاعات وجود ندارد به همین دلیل در این پروژه نیز ورود اطلاعات دستی خواهد بود با این تفاوت که در هر شهرستان با سیستم فعلی اطلاعات همان شهرستان وارد می‌شود و قابل دسترسی خواهد بود اما در این سیستم اطلاعات کل کشور قابل دسترسی خواهد بود

(( برای دانلود کلیک کنید ))





:: برچسب‌ها: دانلود پروژهش خدمات خودرویی Active server pages ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: