دانلود پروژه تونل امام زاده هاشم


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 540
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 540
:: بازدید ماه : 883
:: بازدید سال : 930
:: بازدید کلی : 64773

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود پروژه تونل امام زاده هاشم
پنج شنبه 11 تير 1394 ساعت 14:13 | بازدید : 11 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

پروژه تونل امام زاده هاشم

مشخصات کلی پروژه :
پیمانکار این طرح ابتدا در زمستان ۱۳۷۹ شروع به تجهیز کارگاه نمود و در بهار ۱۳۸۰ عملیات حفاری را در دو جبهه ورودی و خروجی با مبلغ ریالی ۱۲۰میلیارد ریال آغاز کرد.
قطعه یک واریانت گردنه امامزاده هاشم به طول ۴/۵ کیلومتر شامل یک قطعه تونل ۳۱۸۹ متری با سطح مقطع تقریبی ۸۵ متر مربع، شیب ۵/۲ درصد و عرض مقطع ۹/۱۱ متر که پس از لاینینگ به ۵/۸ متر خواهد رسید، به همراه گالریها ی ورودی و خروجی آن، پنج دهانه پل و عملیات راهسازی به طول ۲۲/۲ کیلومتر می باشد.
گردنه امامزاده هاشم که در حدود ۲۵ کیلومتر طول داشته و بخش مهم و صعب العبور جاده هراز را تشکیل می دهد، دارای شیبهای صعودی و نزولی (حتی تا ۹ درصد) و شعاع قوسهای کوچک و بزرگ تا ۳۵ متر می باشد، لذا این قسمت از محور هراز جدا از مسائل ایمنی و مشکلات سرما، یخبندان و نزول بهمن از مشخصات هندسی بسیار پائینی برخوردار بوده و حدود ۴۰ درصد مشکلات کلی جاده آمل- رودهن و بیش از ۷۰ درصد مشکلات زمستانی محور فوق مربوط به این بخش از جاده هراز می باشد.
با ارائه مطالب فوق اهمیت احداث تونل قطعه یک و پس از آن قطعه دوم در ایمن سازی مسیر و جلوگیری از تلفات انسانی مشخص می شود، لذا تسریع در اجرای پروژه و در پی آن بهره برداری از پروژه اهمیت بسزایی در این امر خواهد داشت.
موقعیت جغرافیایی مسیر پروژه :
از لحاظ موقعیت جغرافیایی این تونل در حدواسط بین استان تهران و مازندران در کیلومتر ۹۵ جاده تهران- آمل نرسیده به آبشار پلور واقع شده است.
این واریانت از کیلومتر ۱۰۰+۱۰۷ جاده هراز از سمت آمل و در حدود ۵/۴ کیلومتری جنوب پلور آغاز و در کیلومتر ۴۴۸+۱ وارد تونل شده و پس از خروج از تونل، مسیر تا کیلومتر ۴۰۰+۵ در دره مشاء امتداد می یابد. از نظر تقسیمات کشوری شروع واریانت در محدوده استان مازندران (پلور) و انتهای واریانت در محدوده استان تهران (مشاء- دماوند) واقع می باشد.
هدف از اجرای پروژه :
در فصل زمستان به دلیل ریزشی بودن ترانشه های منطقه آبعلی و نیز بهمن گیر بودن گردنه امامزاده هاشم و شیبهای  طولانی جاده موجود مشکلات ترافیکی شدیدی بوجود می آید، لذا برای جلوگیری از ترافیک و کاهش خسارات مالی و جانی و نیز کاهش مسافت راه از ۲۵ کیلومتر به ۹ کیلومتر، تصمیم به احداث تونل در این منطقه گرفته شد.
وضعیت رشد ترافیکی محور هراز در مقاطع مختلفی از سال و متعاقب با آن روند افزایش هزینه سوخت تلف شده، در ادامه بحث آورده شده است که تجزیه و تحلیل آن، لزوم اجرای این پروژه را بیشتر نمایان می سازد.

(( برای دانلود کلیک کنید ))





:: برچسب‌ها: دانلود پروژه تونل امام زاده هاشم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: