دانلود گزارش کارآموزی نیشکر کارون


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 129
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 364
:: بازدید ماه : 469
:: بازدید سال : 516
:: بازدید کلی : 64359

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود گزارش کارآموزی نیشکر کارون
پنج شنبه 23 مهر 1394 ساعت 9:23 | بازدید : 9 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

گزارش کارآموزی نیشکر کارون

تشکیلات سازمان :
تمام واحدهای تولیدی در هر نقطه از دنیا و با تکنولوژی‏های متفاوت دارای یک سری برنامه‏ها و اهداف مشخص می‏باشند و جهت نیل به این اهداف نیازمند یک سری ابزارها و متدها و هویت‏های اجرائی قوی می‏باشند . و همین هیئت‏های اجرایی هستند که در دستگاه‏های اداری و تولیدی به نام ارکان و تشکیلات آن سازمان از آن‏ها نام برده می‏شود .
در سیستم‏های مدیریتی الی الخصوص مدیریت‏های کلان کارخانجات ، یک تشکیلات قوی بیشتر نمود پیدا می‏کند و اهمیت کارهای گروهی در این مکان‏ها بیشتر جلوه‏گر می‏شود . در جایی که حتی یک ساعت توقف در تولید می‏تواند لطمت جبران ناپذیری را به آن دستگاه وارد کند تا جایی که هرگز نمی‏توان آن خسارت‏ها را جبران نمود .
پس هر سازمانی با یک سری تفکیک وظایف و محول کردن کارهای مختلف به افراد با آن تخصص با باصطلاح کار خواهی از آن‏ها می‏تواند به اهداف سازمانی نزدیک شود و باعث جلوگیری از هرج و مرج و خودسری در محیط کار می‏شود .
محصولات تولیدی :
در شرکت کارون از محصولات اصلی شرکت می‏توان به شکر زرد که قابل فروش به کارخانجات دیگر است نام برد . محصول دیگری که در شرکت کارون تولید می‏شود . شکر سفید یا تصفیه شکر زرد است که مستقیماً راهی بازار می‏شود .
محصول دیگر که از نیشکر بدست می‏آید ملاس است که در صنایع مختلف می‏شود از آن استفاده کرد ولی در حال حاضر ملاس شرکت کارون راهی بازار‏های خارجی می‏شود .باگاس از دیگر محصولات نیشکر است که در کارون چند سال پیش از آن به عنوان سوخت کوره‏های بخار استفاده می‏شود ولی در حال حاضر به بیرون از شرکت انتقال داده شده و سوزانده می‏شود .
از صنایع جانبی شرکت می‏توان از خوراک دام ، خورنورال و کاغذ سازی نام برد که تماماً یا تعطیل هستند یا نیمه تعطیل .
فصل دوم
موقعیت و بررسی شرح وظایف رشته‏ی علمی کارآموز در واحد صنعتی :
رشته‏ی صنایع قند سازی ، نیکشر یکی از رشته‏های علمی کاربردی در مقطع کاردانی می‏باشد که برای اولین بار در دانشگاه آزاد اسلامی دزفول تدریس شد . این رشته یکی از گرایش‏های رشته شیمی بوده و دانشجویان این رشته با مراحل کامل تولید شکر از نیشکر آشنا شده و آمادگی کامل را برای کار در این کارخانه پیدا
می‏کنند . دانشجویان این رشته هم چنین با ویژگی‏های کامل تکنیسین‏هایی هستند که با تمام ماشین‏آلات و لوازم کارخانه آشنا هستند و می‏توانند در تمام قسمت‏های مربوطه پروسه‏ی تولید شکر به کار مشغول شوند . از جمله مشاغل مربوطه به این رشته می‏توان به موارد زیر اشاره کرد :
۱) سرپرست آسیاب‏ها : کسانی که در این قسمت مشغول به کار می‏شوند باید با ویژگی‏های کامل آسیاب‏ها و نیز تمام جزئیات مربوطه به غلطک‏های آسیاب‏ها ، نقاله‏های میانی ، و سایر موارد مورد نیاز آسیاب‏ها آشنا بوده و بتوانند آسیاب‏ها را براحتی کنترل کنند .
۲) کار در قسمت پالایش : افرادی که در این قسمت مشغول به کار می‏شوند باید با ویژگی‏های کامل دستگاه‏ها از جمله دستگاه توزین ، گرم کننده‏های شربت ، سیستم آهک زنی و کلاریفایرها آشنا بوده و هم چنین در قسمت قندگیری گل کلایفایرها مهارت کافی را پیدا کرده باشد .

(( برای دانلود کلیک کنید ))





:: برچسب‌ها: دانلود گزارش کارآموزی نیشکر کارون ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: