دانلود مقاله ربات امدادگر


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1475
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1710
:: بازدید ماه : 1815
:: بازدید سال : 1862
:: بازدید کلی : 65705

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ربات امدادگر
شنبه 25 مهر 1394 ساعت 11:40 | بازدید : 7 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

مقاله ربات امدادگر

بعد از زلزله سال ۱۹۹۵ در کوبه ژاپن، باتوجه به مشکلاتی که در راه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله برای امدادرسانان وجود داشت، این فکر را به‌ وجود آورد که رباتی ساخته شود که پس از وقوع یک حادثه طبیعی مانند زلزله یا سیل، به‌جای امدادگران وظیفه امدادرسانی به مصدومان را برعهده گیرد؛ دراین راستا در ژاپن یک شرکت دولتی برای این‌کار تأسیس شد. به گفته کارشناسان کشور عزیز ما، ایران روی گسلهای زلزله‌خیز قرار گرفته است و بسیاری از شهرها و روستاهای کشورمان از جمله تهران، در معرض وقوع زلزله می‌باشند و ما بارها شاهد از دست‌رفتن جان عزیزان هموطن خود دراین حوادث بوده‌ایم. باتوجه و وضعیت کنونی ساختمانها در کشور و خصوصاً در شهر تهران، ابعاد خرابیهای ناشی از یک زلزله شدید، فاجعه‌آمیز پیش‌بینی می‌شود. اگرچه همواره پیشگیری مقدم بر درمان است و اصلاح وضع ساخت و ساز و نوسازی بافتهای قدیمی تأثیر بسزایی در کاهش تلفات جانی و مالی حوادث دارد، اما یکی دیگر از راههای کاهش تلفات ناشی از زلزله، امدادرسانی سریع به مصدومان پس از زلزله می‌باشد.
پس از یک زلزله شدید، به علت تخریب بناها و وقوع پس‌لرزه‌ها، همواره امکان ریزش آوار برروی امدادرسانان وجود دارد و به‌طورکلی عملیات امداد عملیات خطیری است. به‌منظور حفظ جان امدادرسانان و آسیب‌دیدگان و همچنین انجام عملیات در محیطهای غیرقابل دسترس استفاده از رباتهای متحرک به‌عنوان یک راه‌کار عملی در دنیا موردتوجه قرار گرفته و بسیاری از کشورهای زلزله‌خیز مانند ژاپن، بودجه‌های دولتی و نیز مؤسساتی را به‌منظور حمایت و پیشبرد این تکنولوژی تخصیص داده‌اند.

(( برای دانلود کلیک کنید ))





:: برچسب‌ها: دانلود مقاله ربات امدادگر ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: