دانلود مقاله نقش مشارکت کارکنان به عملکرد و تصمیم گیری آنها بر سازمان


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 173
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 173
:: بازدید ماه : 516
:: بازدید سال : 563
:: بازدید کلی : 64406

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود مقاله نقش مشارکت کارکنان به عملکرد و تصمیم گیری آنها بر سازمان
پنج شنبه 7 آبان 1394 ساعت 10:24 | بازدید : 10 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

مقاله نقش مشارکت کارکنان به عملکرد و تصمیم گیری آنها بر سازمان

فصل اول
مقدمه
در این فصل در ابتدا به بیان مسئله نقش مشارکت کارکنان به عملکرد و تصمیم گیری آنها بر سازمان و در سازمان و اهمیت این مسئله مشارکت در فعالیتها و اهداف سازمانی و در نهایت سوالات که قابل طرح بوده و باید به آنها در اهدا موضوع پاسخ داده شود خواهیم پرداخت .
بیان مساله
مشارکت کارکنان در تصمیم گیری نخستین گام در مسیر نهادینه سازی تفکر مدیریت مشارکتی است تصور و اندیشه انسان ، سنجش خلاقیت ابتکار ، نواوری و کارآفرینی است .
حضرت علی ( ع ) می فرماید :
دور اندیشی به گردش انداختن و بکار گرفتن اندیشه است . همچنین              می فرماید: بر گردش انداختن و بکار گیری اندیشه هنر است .
بنابراین موضوع مشارکت ، با آینده نگری همراه است . انسان را به صورت موجودی هنرمند و زنده به حرکت در می آورد و سازمان را به موجودی اندام وار که همه اجزایش به صورت هماهنگ و متقابل منتظر خدمت اند تبدیل می کند و در اثر هر گونه نقصان سازمان را به صورت خودکا اصلاح می کند و نیاز به دخالت خارجی راکاهش می دهد .
یکی از این اندیشه های تازه که به چگونگی کار سازمانها اثر ژرف نهاده پیدایش شیوه مدیریت مشارکت جو و گسترش آن در سازمان های عمومی و خصوصی کشورهای صنعتی جهان است این شیوه که در آغاز نیمه دوم سده بیستم به صورت یکی از راه های مدیریت به شمار می آمد هم اکنون به صورت تنها راه اداره کردن محسوب می شود . مدیریت مشارکت جو در اصل پاسخی است انسانی ، عقلانی و کارآمد به نیازهای فرا مرتبه کسانی که با شوق و دلبستگی بسیار به بهره ورزی سازمانهای محل خدمت خود می اندیشند و محل کار خود را خانه خویش می پندارند . مدیریت مشارکت جو راه را برای همکاری و همفکری و همدلی در میان جامعه کارکنان می گشاید و پیوند میان آنها را با سازمان استوار می گرداند . بسیاری از صاحب نظرات و آینده بینان نامدار جهان سده ۱۲۱ میلادی را به نامهای گوناگون خوانده اند گروهی برای این سده نام « سده اطلاعات » و گروهی نام « سده ابتکارات» و شماری نیز نام « سده مشارکت » را برگزیدند برای هر یک از این نامگذاریها منطقی و استدلالی قوی وجود دارد هواداران نامگذاری سده مشارکت بدین باورند که در سده ۲۱ میلادی تراز و میزان دانش و شناخت و آگاهی و اطلاع مردم به گون ای افزایش خواهد یافت که نه تنها بی سوادی یا کم سوادی مرسوم در جهان کنونی به کلی از میان خواهد رفت

(( برای دانلود کلیک کنید ))





:: برچسب‌ها: دانلود مقاله نقش مشارکت کارکنان به عملکرد و تصمیم گیری آنها بر سازمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: