دانلود مقاله سازه های بلندجنوب شرق آسیا


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1923
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 1923
:: بازدید ماه : 2266
:: بازدید سال : 2313
:: بازدید کلی : 66156

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود مقاله سازه های بلندجنوب شرق آسیا
چهار شنبه 1 ارديبهشت 1395 ساعت 11:59 | بازدید : 10 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

مقاله سازه های بلندجنوب شرق آسیا

جنوب شرق آسیا :

پایان احداث مرتفع ترین آسمانخراش جهان در تایوان

کار احداث بلندترین ساختمان جهان موسوم به “ بنای تایپه ۱۰۱ “ با ۵۰۸ متر ارتفاع در تایوان به پایان رسید . به گزارش ایرنا ، روزنامه تایوانی چایناپست در این زمینه نئشت : این ساختمان ۱۰۱ طبقه در بخش شرقی تایپه مرکز این جزیره احداث شده است و سال آینده میلادی گشایش خواهد یافت . “ ما اینگ جئو “ شهردار تایوان در مراسمی با حضور مهندسان ، در خصوص ساخت این بنای عظیم و بلند ابراز اطمینان کرد که این ساختمان ، چهره جدیدی از تایپه برای جهان به نمایش بگذارد . وی به نقل از طراحان پروژه افزود : این برج در برابر زلزله هایی با بزرگی بیش از ۷ درجه در مقیاس ریشتر مقاوم است و تاسیسات و تجهیزات مستحکم فولادی برای مقابله با زمین لرزه در طبقه ی هشتاد و هفتم آن نصب شده است . برای ساخت این طرح عظیم مهندسی ، در مجموع بیش از دو میلیارد و ۷۰ میلیون دلار هزینه شده است و هنگام بهره برداری ۱۲ هزار نفر در آن مشغول به کار خواهند شد . مرکز تجارت بین المللی کره جنوبی در سئول با ارتفاع ۵۸۰ متر از جمله بلندترین برج های جهان است که در حال ساخت می باشد و قرار است در سال ۲۰۰۴ میلادی به بهره برداری برسد . برج مالی شانگهای با ارتفاع ۴۹۲ متر نیز تا سال ۲۰۰۷ تکمیل خواهد شد . برج تایپه ۱۰۱ از برج های دوقلوی پتروناس مالزی نیز مرتفع تر است .

توضیح : ارتفاع برج مشهور ایفل در فرانسه ۳۰۰ متر است . ارتفاع برج مخابراتی میلاد ( یادمان ) تهران در حال حاضر ۳۱۵ متر ( بخش بتنی برج ) است و اسکلت فلزی سازه راس برج بصورت پیش ساخته در حال نصب می باشد . با احتساب انتن مخابراتی ۱۲۰ متری ، ارتفاع برج میلاد تهران در نهایت به ۴۳۵ متر خواهد رسید . با توسعه تکنولوژی ارتباطات ماهواره ای ، این برج ها کارکرد مخابراتی خود را از دست داده اند و تنها از دیدگاه جذب توریست مورد توجه هستند . به همین دلیل در ده سال اخیر ایران تنها کشوری بوده که چنین برج مخابراتی در دست احداث دارد .

ساختمان برج مخابراتی تنها ۲۵ درصد وزن پروژه را به خود اختصاص می دهد . مرکز همایشهای بین المللی ، هتل و مراکز خرید نیز در طرح پیش بینی شده است . این طرح نیز همچون نمایشگاه بین المللی تهران از نظر بار ترافیکی مزاحم است و تا به حال فکری به حال آن نشده است . در صورتی که فکری برای کاهش آلودگی هوای تهران نشود ، توریست ها از پشت شیشه های رستوران گردان برج میلاد از تماشای چشم انداز زیبای شهر تهران محروم خواهند شد ! توجه به انتقادهای سازنده سبب خواهد شد آیندگان به نسل های پیش از خود ببالند ، در غیر این صورت با تیتر درشت در روزنامه هایشان خواهند نوشت : اشتباهی به ارتفاع ۴۳۵ متر که طی ۴۳۵ هفته رخ داد !

(( برای دانلود کلیک کنید ))





:: برچسب‌ها: دانلود مقاله سازه های بلندجنوب شرق آسیا ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: