دانلود پاورپوینت نرده های چوبی ساختمان


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی و آدرس 1doc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 5335
:: کل نظرات : 2

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 243
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 243
:: بازدید ماه : 586
:: بازدید سال : 633
:: بازدید کلی : 64476

RSS

Powered By
loxblog.Com

دانلود گزارشهای کارآموزی و پروژه دانشجویی

دانلود پاورپوینت نرده های چوبی ساختمان
سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 ساعت 11:23 | بازدید : 12 | نوشته ‌شده به دست مدیر | ( نظرات )

دانلود پاورپوینت نرده های چوبی ساختمان

مقدمه :
توسعه جوامع ، پیشرفت  اقتصادی  و اجتماعی  و در نهایت  بهبود  و رفاه زندگی انسان به استفاده درست  و صحیح  از منابع و امکانات  مـادی و معنـوی  موجود  بستگی دارد .
این امر  زمانی  محقق  می شود کـه بشر  بعد از یک روز کاری سنـگین در جائی  آرام و دلنشین  استراحت   کرده و تجدید قوا   نماید .  با این حال  وجود  چنین مـأمنی  احساس  می شود .  در چنیـن  مکانی   که خانه نامیده می شود  وسایـل و امکانات  موجود  تا حدی می تواند این آرامش را تحقق ببخشد و چـون در این بین چوب دارای خاصیت گرم و آرامش بخش بوده به عنوان نقشی از زنـدگی  بشر در آمده است . در این  بین نرده های چوبی چنـدین  نقش را می توانند  ایفا  کنند  از آن جمـله  نقـش زیبائی  در خانه یـکی از ارکـان  آن  و نقش  دیگر آن  حفـاظت  از محلهائی می باشد کـه احتمال  سقوط  افراد وجود دارد . که در این پروژه روشهای تهـیه و نصب  این ابـزار  مفید  و ضروری  در پـلکان ساختمان را تشریح می کنیم .

دیباچه شرکت  صنایع چوبی امید
شرکت  صنایع چوبی  امید در سال ۱۳۷۲  هجری شمسی  با سـرمایه ای بالغ  بر هشتاد  میلیون ریال   توسط  جناب آقای جواد قـربانی  و جناب آقای  شوزب   رضائی   در      شهر ستان  خـرم دره تأسیس شد . از علل  تأسیس  این شرکت  که ابتدا با سرمایه ای اندک آغاز شده بود.  تهیه و توزیع مبلمان  درب های چوبی ، دکوراسیون ، بوفه ، نرده های چوبی و …  بود   که  هم اکنون بعد از گذشت  ۱۲ سـال از تأسیس  آن افتخار  این را دارد که پیشگام  در عرصـه هنر صنایع  چوبی  وخدمات  آن  به مردم عزیز  باشد  این شرکت  هـم اکنون  که دارای  ۸ نفر  کار گر   بوده به نوبه خود   سهم خوبی در اشتغال   زائی داشته است  و امید دارد  در آینده  ای  نه چنـدان  دور  با استفاده از دستگاههای پیشرفته CNC  تحولی در هنر  صنایع چوب  در استان  را بوجود آورد .
تعریف نرده چوبی :
نرده چوبی به حفاظی گفته می شود  که در پلکان  ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند و از لحاظی  هم جنبه تزئینی  داشته وبه انواع و اشکال  مختلف  ساخته می شود  .
اجزاء تشکیل دهنده نرده چوبی :
ستونی یا پایه اصلی (Newel ) :
ستون یا پایه اصلی در نرده چوبی که نقش تحمل  بار و نقش اصـلی تزئیناتی برعهده دارد  در انواع و اشکال  گوناگون  بنا به سلیقه های  مختلف  ساخته می شود . ( شکل شماره ۱ )

(( برای دانلود کلیک کنید ))

 





:: برچسب‌ها: دانلود پاورپوینت نرده های چوبی ساختمان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: